Betaalmethoden
Bij een bestelling hoort natuurlijk ook een betaling. De afhandeling van de betaling moet voor jou zo makkelijk mogelijk worden afgehandeld.
iDEAL
De meeste banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te betalen via iDEAL. Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van je bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heb je er direct inzicht in of je betaling is verwerkt.
Bancontact
De meeste banken in België bieden de mogelijkheid om te betalen via Bancontact. Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank, zonder tussenkomst van aparte software. De betaling van je bestelling wordt gelijk gedaan en verwerkt. Zo heb je er direct inzicht in of je betaling is verwerkt.
Creditcard
Pharmacity accepteert creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders. Ben je in het bezit van zo’n creditcard? Dan kun je met een gerust hart bij ons betalen. Het is helaas niet mogelijk om met American Express of buitenlandse creditcards te betalen.
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, vraagt Pharmacity goedkeuring bij jouw creditcardmaatschappij om het bedrag in rekening te brengen. Als de bank de bestelling goedkeurt, reserveren we het bedrag op je creditcard. Zodra de bestelling wordt verzonden, schrijven wij het bedrag af.
Het betalen met een creditcard is bij Pharmacity altijd veilig. Je gegevens worden beveiligd verstuurd en de betaling wordt zorgvuldig afgehandeld.
PayPal
Pharmacity accepteert betalingen met PayPal, zodat je ook kunt betalen wanneer iDeal, Bancontact of betalen met een creditcard niet lukt. Het bestelbedrag wordt doorgaans tussen 2 à 3 werkdagen van jouw PayPal account afgeschreven.
Betaling mislukt of geweigerd
Heb je betaald? Dan krijgen wij direct een seintje dat de betaling is goedgekeurd en zie jij hier een bevestiging van.
Betaald met iDEAL
Betaal je met iDEAL, maar weet je niet zeker of de betaling is gelukt? Controleer dan je rekening of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval dan heeft er geen betaling plaatsgevonden en kun je gerust je bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven en heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan, in verband met mogelijke vertraging, om een uur te wachten. Heb je dan nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Betaald met Bancontact
Betaal je met Bancontact, maar weet je niet zeker of de betaling is gelukt? Controleer dan je rekening of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval dan heeft er geen betaling plaatsgevonden en kun je gerust je bestelling opnieuw plaatsen. Is er wel geld afgeschreven en heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan, in verband met mogelijke vertraging, om een uur te wachten. Heb je dan nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Betaald met creditcard
Voor betalingen met creditcard maken wij onder andere gebruik van een extra veiligheidscheck genaamd 3D secure. Hiermee gaan we frauduleuze creditcard transacties tegen. Zodra jij met je creditcard betaalt zie je direct of je betaling wordt goedgekeurd.
Mislukt je betaling of wordt deze geweigerd? Dan weten wij helaas niet waarom. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd en er wordt niets afgeschreven. We raden je dan aan om voor een andere betaalmethode te kiezen.